Ładowanie strony
Najsłodszy blog w sieci



10 września 2007

Muffinki z serem feta i czerwoną papryką


Muffinki z serem feta i czerwoną papryką

Jeśli lubisz ser feta, te muffiny są właśnie dla Ciebie! My je jemy zamiast kanapek, ale nadają się absolutnie na wszystkie okazje i imprezy :-). Pychota!

Składniki na około 15 sztuk:

  • 1 duża czerwona papryka
  • 125 g masła
  • 250 ml mleka
  • 2 jajka
  • 200 g sera feta
  • 400 g mąki pszennej
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • przyprawy: sól (około pół łyżeczki), pieprz, słodka czerwona papryka, gałka muszkatołowa (wedle upodobania)

Wszystkie składniki powinny być w temperaturze pokojowej.

Paprykę posmarować oliwą i wstawić do piekarnika nagrzanego do 170ºC. Piec około 30 - 40 minut. Upieczoną włożyć do posolonej wody, odczekać chwilę, obrać ją ze skórki, pokroić w kostkę. Ser feta również pokroić w kostkę.

Masło roztopić i zostawić do wystudzenia. Przygotować suche składniki: mąkę przesiać do naczynia, wymieszać z proszkiem i przyprawami. W drugim naczyniu wymieszać rózgą kuchenną składniki mokre: roztrzepane jajka, mleko i przestudzony tłuszcz. Połączyć składniki mokre z suchymi dodając pokrojoną w kostkę paprykę i ser feta. Wymieszać szpatułką tylko do połączenia się składników.

Formę do muffinek wyłożyć papilotkami. Ciasto nakładać do papilotek (do 3/4 wysokości, choć ja nakładałam pełne, bez górki). Piec około 20 - 25 minut w temperaturze 180ºC. Podawać na zimno.

Smacznego :-).

Przepis pochodzi z tej strony.

Średnia ocena: 7,9  (liczba głosów: 41)
Tagi: feta

Dodaj komentarz
Pozostało znaków: 5000 
Dziękuję za zamieszczenie komentarza.
Wszystkie komentarze czytam, choć niestety, nie dam rady na wszystkie odpowiedzieć.
Zanim zamieścisz pytanie upewnij się, czy nikt nie zadał podobnego (ułatwi Ci to wyszukiwarka zamieszczona w komentarzach).
Komentarze z linkami mogą nie zostać opublikowane.
Zaloguj się, aby dodać komentarz lub skomentuj jako gość, korzystając z poniższego formularza.
Imię/nick*:
Strona WWW:
Weryfikacja antyspamowa*:
Komentarze (246)
1  2  3
Gość: Helen
17.11.2017 11:27 odpowiedz
Czy te muffiny wyjdą z mąki pszennej 1850?
Dorota, Moje Wypieki
17.11.2017 11:33 odpowiedz
Tylko w proporcji pol na pol ze zwykłą mąką pszenną, trzeba też dodać jej mniej, mocno wiąże wodę. Muffiny wyjdą zupełnie inne, cięższe.
Gość: maki
07.10.2017 18:48 odpowiedz
mam nadziejé e bédzie dobre
izaz profil
02.05.2017 20:17 odpowiedz
Wyszło mi w sumie 24 sztuki - nieduże ale w sam raz na dwa trzy gryzy. Niemniej w moim odczuciu świeżo po upieczeniu są dość mulaste. Być może jak wystygną będą bardziej zbite i wyrazistsze w smaku. Oby.........
Luelle profil
16.02.2017 14:19 odpowiedz
Doroto czy będzie smacznie jak do ciasta dodam pokrojoną rucolę ?
Gość: kropka
12.01.2017 20:36 odpowiedz
Muffinki wyszły mi dopiero za drugim razem, ale za to rewelacyjne. Dodałam dwie papryki, trochę sody, trochę więcej mleka (ciasto było za gęste), moje ulubione przyprawy i to jest to....

Lacrimo profil
31.12.2016 14:17 odpowiedz
Wariacja z papryką, fetą ale i z czarnuszką, i oliwą z oliwek która została z pieczenia papryki bo taka aromatyczna była :)
Piekłam dłużej w 180 stopniach. Bardzo dobre w smaku.
Dziękuję za inspirację!
Aggnieszka23 profil
23.07.2016 22:33 odpowiedz
Moje pierwsze muffiny na słono, całkiem smaczne, ale kolejnym razem dodam oliwki :)
Linaya profil
10.07.2016 21:36 odpowiedz
Rewelacyjny przepis. Dziś robiłam pierwszy raz i wyszły rewelacyjne, nawet mojemu mężowi ,który nie przepada za pieczoną feta bardzo smakowały te muffinki.
podlizna profil
24.05.2016 21:02 odpowiedz
Tak sie zastanawiam czy mozna uzyc papryki grillowanej w oleju?? A w ogole to czy ktos probowal dorzucic tam przesmazonego kurczaka i brokuloww?? Uwielbiam polaczenie fety ,brokulow i kurczaka :D
agnsud profil
24.05.2016 21:33 odpowiedz
Można! Co popadnie ☺. Robiłam np. w wersji meksykańskiej (poszukam, fasola, kukurydza)
Doro74Kraków profil
25.05.2016 01:33 odpowiedz
Ha!, dzięki za ten dopływ krwi do mózgu ;). Zrobię tartę meksykańską, takiej jeszcze nie robiłam.
Doro74Kraków profil
25.05.2016 01:21 odpowiedz
Robiłam ostatnio taką tartę :). Pyszna.
Meggie profil
05.03.2016 20:29 odpowiedz
Mam pytanie pani Doroto. Do tej pory korzystając z Pani przecudownych (!!) przepisów wszystko wychodziło mi doskonale, prócz tych muffinów. Sęk w tym, że piekłam je 35-40 minut w 200 stopniach (bo ciasto wciąż nie było dopieczone), a po wyjęciu i rozkrojeniu w miejscu, gdzie jest papryka, czy ser (wewnątrz) masa jest jakby surowa, za mokra. Z wierzchu są przypieczone, z dołu także, tylko ten środek mnie zastanawia. Czy to przez paprykę i ser są w tych miejscach dużo mniej dopieczone i tak powinny wyglądać, czy mój piekarnik mi płata figle?
To mój pierwszy komentarz, więc wraz z nim przesyłam ogromne podziękowania za to, co Pani tworzy, a co mnie tak uszczęśliwia.. ;)
Dorota, Moje Wypieki
05.03.2016 21:53 odpowiedz
Proszę obniżyć temperaturę nawet do 170 stopni. To jest starszy przepis, muszę zrobić z nim porządek. Teraz już nie piekę muffinów w tak wysokiej temperaturze. Stąd przypieczony wierzch. Przypuszczam, że jeśli będą piekły się dłużej w niższej temperaturze i środek się dopiecze.
pozdrawiam i zapraszam często :)
Meggie profil
05.03.2016 22:03 odpowiedz
Bardzo dziękuję! :)
meg1982 profil
12.02.2016 15:13 odpowiedz
uwielbiam je :) Ostatnio dodałam do nich dodatkowo kapary i odrobinę żółtego sera i dolałam odrobinę oliwy z oliwek i wyszły jeszcze lepsze niż za pierwszym razem, wilgotne i idealnie miękkie, dobrze też odchodziły od papilotek. polecam :)
euralia profil
09.02.2016 21:44 odpowiedz
Witam czy można pominąć masło?
Dorota, Moje Wypieki
11.02.2016 12:31 odpowiedz
Nie, trzeba je wtedy zastąpić olejem.
mnkurach profil
01.02.2016 13:51 odpowiedz
Świetna przekąska na imprezy. U nas z dodatkiem boczku. Często robimy je z tego co akurat jest w lodówce :)
karolajna82 profil
31.01.2016 16:10 odpowiedz
Przepyszne! Pierwszy raz zrobiłam na domowego Sylwestra i zniknęły w oka mgnieniu :) Od tamtego czasu robię raz w tygodniu na śniadanie/kolację.
Kuchareczek profil
22.07.2015 17:00 odpowiedz
Czy można do środka dodać świeże zioła np. bazylia.

agnsud profil
22.07.2015 18:47 odpowiedz
Można :)
Aga Mars profil
18.05.2015 23:43 odpowiedz
Zrobilam z maki orkiszowej. Dodalam, tak jak Kierwonica surowa papryke :) Bardzo smaczne :)
Kierownica profil
11.03.2015 17:36 odpowiedz
Połowa mąki zamieniona na razową, zamiast masła oliwa z oliwek. I oliwki czarne również dorzuciłam, papryka surowa.
mafelini profil
27.02.2015 22:47 odpowiedz
Zrobiłam je, poszło szybko, chociaż gęstość ciasta mnie zaskoczyła. Trudno się nakładało. Nie urosły zbyt dużo przy pieczeniu, dałam równo do papilotek i nie powypadało mi ciasto :) Mokre, smaczne, lepsze na zimno niż zaraz po upieczeniu. Wrócę do nich na pewno, tylko mocniej przyprawię :)
Gość: Jola
20.01.2015 19:15 odpowiedz
O dziwo placko-bułki wyszły bardzo smaczne, pewnie będę je udoskonalać, ale przydałby się przepis profesjonalny na coś z fetą na drożdżach. A może nie widzę?
Gość: Jola
20.01.2015 18:50 odpowiedz
Znalazłam ten przepis szukając czegoś fajnego z serem feta, ale nie zrobiłam tych muffinek, bo chciałam ciasto drożdżowe. Z rozpaczy wmieszałam rozdrobniony ser + bazylia do zwartego drożdżowego ciasta, rozwałkowałam, pokroiłam i sie piecze, ale boję się, że wyjdzie niekoniecznie to o co mi chodzi. Bardzo by mi się podobał przepis na drożdżowe bułeczki z fetą, może Pani Dorota coś znajdzie?
Dorota, Moje Wypieki
20.01.2015 22:03 odpowiedz
A może takie greckie bułeczki?
Gość: Jola
21.01.2015 17:10 odpowiedz
Wyglądają bardzo zachęcająco! Jednak chodzi mi coś 'zamieszanego', feta w charakterze rodzynków:) Świetnie się spisuje w tej roli! coś jako dodatek do sałaty/zupy, raczej nie nadziewane. A jeszcze jakby ciasto trochę francuskie, chrupiące, ale miękkie. Na dni kiedy głodno chłodno i niekoniecznie tęskno do słodyczy. To coś, co upiekłam było smaczne na ciepło i na zimno. Gdzieś widziałam paluszki zdaje się. Jakby drożdżowe i zamiast z czymś innym to z fetą..
Gość: asia
16.01.2015 19:16 odpowiedz
Ciasto wyszlo jak ciasto do ugniatania...co moglo pojsc nie tak?
Dorota, Moje Wypieki
16.01.2015 19:22 odpowiedz
Została użyta inna mąka lub w innych proporcjach?
Gość: agasco
10.01.2015 14:41 odpowiedz
Zrobione! ale szalu smakowego nie ma, jak dla mnie za malo papryki.
Gość: Wioletta
09.01.2015 14:14 odpowiedz
Dziekuje za przepis!Uzylam zamiast papryki suszonych pomidorow, ale nie tych w oleju lecz "Soft Tomaten" (ze sklepu z zywnoscia ekologiczna),twardego sera fety,troche startego sera cheddar i oregano. Upieklam w formie na mini babeczki tzn. 24 sztuki-ciasta bylo tak duzo, ze wyszlo jeszcze dodatkowo 5 normalnych babeczek. Jak wystygly przekulam je wykalaczka i nabilam na nie listek bazylii i malego pomidorka koktailowego-rewelacja dla oka :-) i super dla tych ktorym babeszki sa za suche. Beda czesciej u nas na stole.
Margeritka profil
30.12.2014 21:43 odpowiedz
Dobra przekąska!:) Następnym razem dodam więcej przypraw
Gość: ewela
25.11.2014 21:11 odpowiedz
Witam :) Czy moge ciasto na muffiny zarobic wieczorem i wstawic do lodowki a na drugi dzien rano upiec???Pozdrawiam
Dorota, Moje Wypieki
25.11.2014 23:44 odpowiedz
Nie można ciasta wymieszać i odstawić, ale można przygotować sobie osobno składniki suche i mokre i dopiero rano wymieszać. Przed pieczeniem trzeba składniki doprowadzić do temp. pokojowej.
echmea profil
06.11.2014 13:10 odpowiedz
Czy jeżeli zrobię muffinki dzień wcześniej będą równie smaczne? Mam sporo do przygotowania i im więcej zrobię dzień wcześniej tym lepiej :)
Dorota, Moje Wypieki
06.11.2014 13:18 odpowiedz
Najsmaczniejsze są w dniu pieczenia - zdecydowanie.
Gość: KotProt
12.09.2014 08:46 odpowiedz
a czy można tutaj zastąpić mąkę pszenną mąką pełnoziarnistą?
Dorota, Moje Wypieki
12.09.2014 09:42 odpowiedz
Tak, dolewając więcej mleka, inaczej muffinki będą zbyt suche.
Gość: Ani
12.08.2014 14:17 odpowiedz
te papryki do wody slonej, zimnej czy cieplej?
Dorota, Moje Wypieki
12.08.2014 16:02 odpowiedz
Lekko cipełej, sól powinna się rozpuścić.
deli profil
03.06.2014 11:27 odpowiedz
już rozmrożony na patelni (przyprawiony: czosnek, gałka muszkatołowa)
Dorota, Moje Wypieki
03.06.2014 11:32 odpowiedz
Można. Myślałam, że chcesz go zmiksować z ciastem, by otrzymac zielone babeczki ;-).
deli profil
03.06.2014 11:38 odpowiedz
ooo!!! świetny pomysł!!!
deli profil
03.06.2014 11:21 odpowiedz
czy z tego ciasta wyszłyby muffinki ze szpinakiem?
Dorota, Moje Wypieki
03.06.2014 11:24 odpowiedz
Tak. A w jakiej postaci chcesz dodać szpinak?
kasiek1 profil
12.03.2014 19:11 odpowiedz
A z kaparami będzie dobre?A może za słone?
Gość: thibulette
28.02.2014 18:35 odpowiedz
Moje wyszły pyszniutkie! Nie miałam papryki, więc wrzuciłam zielone oliwki i stwierdzam, że na imprezową zagryzkę są świetnym rozwiązaniem - nie są pracochłonne, można skomponować własną kompozycję smakową i jestem przekonana, że sukces będą miały!
Gość: AO
25.02.2014 19:29 odpowiedz
To zupełnie nie to. Jk dla mnie za dużo soli i brakowało im wyrazistego smaku. Już nie będę kombinować z doprawianiem, bo mnie zupełnie nie powaliły, a pracochłonne przez zabawy z papryką. Pozostanę więc przy muffinach słodkich :)
Gość: Asia
08.01.2014 15:40 odpowiedz
Upiekłam je dzisiaj, wszystko pięknie, doprawiłam dosyć porządnie. Sa dobre, jednak dla mnie szału nie ma, nadal za mało wyraziste i dosyć zapychające, muliste, jednak chyba wolę na słodko :) pozdrawiam serdecznie i dziękuję za kolejny ciekawy przepis :)
czarnare profil
02.01.2014 21:52 odpowiedz
Wypróbowałam na sylwestra. Super się sprawdziły! :)
Gość: natali_a
08.12.2013 11:17 odpowiedz
Piekłam bez papilotek, w formie z Ikei wysmarowanej tłuszczem i posypanej bułką tartą. Zamiast papryki wmieszałam rukolę, suszone pomidory i fetę z dużą ilością ziół prowansalskich. Z porcji na 15 sztuk otrzymałam 12 wysokich i smacznych wytrawnych muffinów.
Gość: natali_a
07.12.2013 00:15 odpowiedz
Bardzo dziękuję za szybką odpowiedź i za wszystko, co znajduje się na Pani blogu. Korzystam z niego regularnie. Papilotki posiadam, więc z samego rana podejmę kolejną próbę :)
Gość: natali_a
06.12.2013 23:40 odpowiedz
Pani Doroto, a czy można te muffiny upiec w formie z Ikei? Dzisiaj piekłam wytrawne z innego przepisu (ze suszonymi pomidorami, fetą, rukolą i oliwą ze słoika po pomidorach). Nałożyłam ciasto do wysokości papilotek i w ogóle nie wyrosło, a dodatkowo powstał zakalec:( może forma z Ikei jest za wysoka?
Dorota, Moje Wypieki
06.12.2013 23:50 odpowiedz
Można, ale trzeba mieć te papilotki z Ikei, dopasowane do formy. Teoretycznie ciasto powinno lepiej rosnać, foremka jest wyższa, mniejsza w obwodzie, ma lepszy dostęp do ciepła cyrkulującego w piekarniku.
Gość: pyscata
22.11.2013 13:34 odpowiedz
Czy zamiast maki pszennej moge dodac żytnia razową?
Dorota, Moje Wypieki
22.11.2013 20:51 odpowiedz
Nie.
Gość: ifka
19.11.2013 10:46 odpowiedz
Upieczone i.... zjedzone ;). Nie miałam fety, więc dodałam mozzarellę (drobno pokrojoną) a paprykę pokrojoną w kostkę poddusiłam na patelni z cebulką, dodałam bazylię i zioła prowansalskie oraz ząbek czosnku ;).
Gość: Ola
30.10.2013 19:12 odpowiedz
Muffiny pycha! Niestety nie miałam sera feta więc zamieniłam go na ser żółty. Smakowały jak pizza!! ;-)
Jestem pod ogromnym wrażeniem przepisów Pani Doroto ;-)
Gość: zapiecuch
25.10.2013 18:33 odpowiedz
ciekawa propozycja,
myślę, że najważniejsze jest by dobrze doprawić ciasto, ja zrobiłam na oko i wyszło takie sobie.
Przy dobrze dobranych przyprawach, fajna, szybka przekąska dla siebie i gości:)
allga profil
16.10.2013 11:47 odpowiedz
Muffiny są wyśmienite i oficjalnie stały się ulubionym drugim śniadaniem w pracy :)
Gość: Glory
08.09.2013 14:26 odpowiedz
Muffinki wcześniej jadałam i robiłam tylko na słodko. Gdy tylko pojawia się papryka mamy w domu prawdziwe szaleństwo- zapiekana, grillowana, faszerowana... Spróbowałam wczoraj tego przepisu, dodając dla smaku ajwar i suszone pomidory i naprawdę rewelacyjne! Wszyscy zachwyceni :)
Gość: md
20.08.2013 15:05 odpowiedz
czy zamiast mleka można dodać maślankę? używam jej do słodkich muffinek i zastanawiam się czy do tych na słono też się nada?
Dorota, Moje Wypieki
20.08.2013 15:35 odpowiedz
Można.
Althaea profil
13.08.2013 22:27 odpowiedz
Pychota. Właśnie zjadłam jednego na gorąco. Zabieram do pracy zamiast kanapek na jutro. Mam nadzieję, że nadal będą tak pyszne. Zgodnie z sugestiami w komentarzach podkręciłam smak dodatkami: słoiczek pesto bazyliowego, pokrojone pomidory i czarne oliwki = pychotka.
Szkoda, że to jeden z niewielu przepisów w dziale wytrawne.
Gość: agata
03.08.2013 13:15 odpowiedz
nie lubię papryki, ale mam uwielbiam fete i mam wielka ochotę na muffiny w wersji na słono, czy mogę zrobić te babeczki wyłącznie z feta i oliwkami? czym mogłabym zastąpić paprykę?
Gość: c:
25.07.2013 20:44 odpowiedz
Czy do muffinek mozna dodac oliwki?
Dorota, Moje Wypieki
25.07.2013 21:46 odpowiedz
Tak.
Gość: niezabudka
23.07.2013 19:29 odpowiedz
Pycha! Papryki nie obierałam z lenistwa i wyszło, dodałam dodatkowo czarne oliwki, oregano i czosnek niedźwiedzi. Zakalca ani śladu - można robić z zamkniętymi oczami.
Gość: k
08.07.2013 13:47 odpowiedz
nie wiem czy byłby to dobry pomysł ale czy mogę zamiast sera feta dać ser mozzarella?
Petronelka profil
23.06.2013 21:51 odpowiedz
Bardzo smaczne, wilgotne. Od siebie dodałam pokrojone czarne oliwki i troszeczkę suszonego oregano.
Pozdrawiam cieplutko :)
Jacquelane profil
16.06.2013 15:03 odpowiedz
Okropny zakalec mi wyszedł... Mąkę przesiałam, wszystkie składniki wcześniej wyciągnęłam z lodówki. Może za długo mieszałam, bo najpierw delikatnie wymieszałam, a później dodałam fetę i znowu wymieszałam. Takiego zakalca jeszcze w swoich wypiekach nie miałam. :(
Petronelka profil
23.06.2013 21:50 odpowiedz
Może feta była zbyt delikatna :) osobiście dodaje do ciasta fetę kupioną w próżniowym foliowym opakowaniu/w pudełeczko zalaną solanką lub olejem, która po pokrojeniu nie rozlatuje się zbytnio, jest zbita. "Sparzyłam" się kiedyś kupując ser tego typu, który po wymieszaniu w sałatce przypominał gęstą śmietanę.
pozdrawiam :)
Gość: Aga
29.05.2013 09:31 odpowiedz
Średnie. Mąż miał rację przewidując, że jednak taki rodzaj ciasta jest lepszy w wersji słodkiej. Nie było to złe, ale drugi raz nie zrobię.
agamiel81 profil
22.05.2013 14:16 odpowiedz
Zrobiłam, ale nie dla mnie te babeczki, może jakbym dodała cebulkę i więcej ostrych przypraw...dla mnie za mdłe.
harllaa profil
10.08.2013 16:38 odpowiedz
Niestety, mamy chyba ten sam smak. Może kiedyś wrócę do tego przepisu ale jeszcze bardziej go modyfikując. Ciast super ale smak do poprawy.
joanna profil
14.05.2013 15:34 odpowiedz
Pani Dorotko, mam pytanie odnośnie użytego tłuszczu w tych babeczkach. czy można masło zastąpić np olejem z suszonych pomidorów? czy wtedy masa oleju bedzie taka sama jak masła i czy trzeba czegoś dodawać?
Dorota, Moje Wypieki
14.05.2013 18:38 odpowiedz
Można, oleju dodałabym tak o 20 g mniej.
joanna profil
14.05.2013 20:07 odpowiedz
dziękuję za odpowiedź, dam znać jak wyszły ;)
Carrolyn profil
07.05.2013 12:10 odpowiedz
Zrobiłam swojemu mężczyźnie jako prowiant na podróż prawie 24h autobusem. Sprawdziły się wyśmienicie. Ponieważ nie miałam wiele czasu upiekłam je z surową papryką i wyszły naprawdę bardzo dobre. Z pewnością do powtórki :)
Gość: Paulina
03.05.2013 22:23 odpowiedz
Chcę zrobić takie muffinki i zjeść je z sosem paprykowym albo pomidorowym. O ile same z fetą i papryką myślę, że będą pasować o tyle boję się przedobrzyć z innymi składnikami - suszone pomidory, ogórki, oliwki... nie będą wtedy zbyt mokre?
A zamiast fety ser żółty by się sprawdził? tyle ile i jak go dodać ?
Dorota, Moje Wypieki
04.05.2013 19:44 odpowiedz
Mozna spróbować z dowolnymi dodatkami, ogórków bym już nie dodawała, rzeczywiscie zbyt dużo i zbyt mokro. Sera żółtego dodałabym mniej niż fety, pokrojonego w małą kosteczkę.
Gość: Pola Grey
26.04.2013 18:44 odpowiedz
Właśnie zrobiłam z połowy porcji ciasta + pół papryki, 4 małe ogórki konserwowe, 1 mały pomidor i 100 g fety. Wyszło mi 11 muffinek pysznych na ciepło jak i na zimno :)
Gość: Cwalinka
24.04.2013 13:57 odpowiedz
a można je zrobić bez sera, tylko z ziołami? tez wyjdą. zastanawiam się nad mufinnkami na slono do mieską z grilla
Dorota, Moje Wypieki
24.04.2013 22:45 odpowiedz
Wyjdą, tylko będzie ich duzo mniej ;-).
Gość: nika76
13.04.2013 20:41 odpowiedz
a u mnie z pomidorami i oliwkami... :))
Gość: M.
01.04.2013 15:05 odpowiedz
Pani Dorotko, mam pytanie czy wg pani dodanie trochę oliwek zepsuło by smak? :)
Dorota, Moje Wypieki
02.04.2013 07:51 odpowiedz
Nie zepsułoby, mozna dodac :).
tytka profil
29.03.2013 07:32 odpowiedz
Bardzo dobre. Chcę je upiec na Wielkanocne śniadanie, tylko kiedy je upiec, dziś wieczorem czy wstrzymać się do jutra?wiem, że muffinki nie mogą stać zbyt długo...proszę o radę:)
Dorota, Moje Wypieki
29.03.2013 10:23 odpowiedz
Lepiej poczekac do jutra.
buniusia79 profil
27.03.2013 23:11 odpowiedz
Ciekawe. Następnym razem muszę bardziej dopieprzyć :)
Dorota, Moje Wypieki
27.03.2013 23:14 odpowiedz
Swietnie wyglada jako duzy placek :).
tytka profil
20.03.2013 11:59 odpowiedz
Czy zamiast muffinek można przełożyć ciasto do formy na babkę i upiec coś a la słoną babkę? (wyrośnie?)
Dorota, Moje Wypieki
21.03.2013 21:22 odpowiedz
Tak, na pewno wyrosnie :).
Gość: warkocz15
13.03.2013 20:22 odpowiedz
Dzień dobry Pani Doroto,

dziękuję za Pani cudowne przepisy i stronę. dzięki nim stałam się prawdziwą mistrzynią wypieków :) teraz chciałabym zrobić ciasto z przepisu na muffinki z fetą - czy mogłaby Pani podać wielkość blaszki na jaką wystarczą podane składniki? Próbowałam użyć przelicznika foremek, ale niestety jest to już dla mnie wyższa matematyka :)
z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za klopot :)
Dorota, Moje Wypieki
13.03.2013 20:41 odpowiedz
Hm.. przelicznik nie przeliczy foremek muffinkowych na zwyklą foremkę. Uzylabym tortownicy o srednicy 22-23 cm.
pozdrawiam!
Nattka profil
24.02.2013 04:20 odpowiedz
Zrobilam swoje pierwsze w zyciu muffinki inspirowane tym przepisem.
Dodalam fete, czarne oliwki, suszone pomidory i duzo ziol. Wyszly wysmienicie - ponizej zdjecie :)

Czy takie muffiny mozna mrozic?
Dorota, Moje Wypieki
24.02.2013 19:46 odpowiedz
Tak.
white rabbit profil
23.02.2013 19:38 odpowiedz
całkiem całkiem niczego sobie. warto wypróbować :)
ManiakalnySen profil
21.02.2013 15:09 odpowiedz
Zrobiłam i jest pyszne :)
Ale moja wersja jest ciut inna ;)
Dorota, Moje Wypieki
21.02.2013 15:10 odpowiedz
Wow, wspaniale ciasto!
Gość: Ola
21.02.2013 09:01 odpowiedz
Czy zamiast sera feta mozna uzyć mozzarelli? ;)
Dorota, Moje Wypieki
21.02.2013 15:04 odpowiedz
Tak.
Gość: asd
16.02.2013 11:24 odpowiedz
paprykę wkładamy do zimnej czy ciepłej osolonej wody ?
Dorota, Moje Wypieki
16.02.2013 14:43 odpowiedz
Moze byc ciepła.
Gość: emka_90
06.02.2013 21:49 odpowiedz
Limarena: może tu znajdziesz odpowiedź :)
http://www.mojewypieki.com/post/pieczemy-muffinki-i-babeczki---wybieramy-formy
Pozdrawiam :)
Gość: Limarena
02.02.2013 00:01 odpowiedz
właśnie upiekłam. świetne. może zamiast papryki można by wrzucić kukurydzę z puszki? :) moje zmagania z papilotkami i foremkami trwają nadal. piekę w silikonowej formie, do której wkładam papilotki (dziś 3 różne marki) do wszystkich się przykleiło upieczone ciasto, więc wniosek z tego taki, że te formy silikonowe służą do pieczenia bez papilotek. Tylko jak w takim razie piec w tych papilotkach, żeby trzymały kształt? Są jakieś inne formy na nie?
Edzia1909 profil
01.02.2013 12:37 odpowiedz
Niestety nie zrobiły furory u mnie w domu... nad czym ubolewam... jak dla mnie bez smaku i takie nijakie...może gdyby je mocniej przyprawić...
Gość: joannea
21.01.2013 10:45 odpowiedz
Tak! super, naprawde, ale trzeba poczekac, az wystygna na kamien - takie jescze troche cieple sa nienajlepsze. Ale jak juz sa zimne - mmmm, niebo w gebie! To bedzie moj popisowy, standartowy przepis. Dziekuje!
madziula1341 profil
14.01.2013 17:07 odpowiedz
Muszę przyznać, że na początku nie byłam zachwycona muffinkami, podałam je na ciepło na śniadanie(dodałam jeszcze ziół). Wydały mi się trochę za słone i jakos mi nie podeszły (dlatego tez dałam 5). Jednak kiedy wieczorem jeszcze raz spróbowałam już zimną muffinkę-była pyszna!
BlanLi profil
12.01.2013 22:54 odpowiedz
Dziś piekłam. Wyszły rewelacyjne :)
Gość: olka
08.01.2013 15:49 odpowiedz
Przepis na 5!!! wyszly mi bardzo dobre w smaku ale czemu tak zle odchodza mi od papilotek? :(
Ewka07 profil
06.01.2013 16:57 odpowiedz
Dorotko czy myślisz,że można te muffiny upiec jako całość?-taki wytrawny chlebek do krojenia?robiłam je już wiele razy i są rewelacyjne!na zimno,na ciepło, z sosem czosnkowym i na sucho;)pozdrawiam Ewa
Gość: Gosik
03.01.2013 16:32 odpowiedz
Dzień dobry, właśnie piekę pierwszy raz wytrawne muffiny :)

nie miałam ani papryki ani fety, w lodówce od przed świąt leżał sobie serek w kostkach Arla Apetina z suszonymi pomidorami i... cieszę się jak dziecko z własnego genialnego pomysłu :)
zajęły mi 10 minut polecam
19.12.2012 17:14 odpowiedz
Ładnie sie upiekły i są smaczne. Do środka dodałam jeszcze 4 łyżeczki suchej przyprawy do bruschetty ( płatki suszonych pomidorów, czosnek, sół, bazylia, słodka bapryka i oregano)
Fajne rozwiązanie na przekaskę do pracy albo śniadanie.
dziaba profil
11.11.2012 17:02 odpowiedz
dodalam surowa papryke, drobno pokrojona, do tego zielone oliwki (w domu nie przepadaja za czarnymi), odrobine podsmazonej i odsaczonej cebulki, oregano i odrobine chili. Zniknely jeszcze cieplawe... a zapach w domu - niepowtarzalny. Genialny przepis :)
Gość: betunia
17.10.2012 12:35 odpowiedz
mnie wyszło 14 szt,ale pycha!!a moja 2,5 roczna córka, która jest niejadkiem ,ze smakiem zjadła 3 szt w mgnieniu oka !Ja dodałam oregano ,pieprz,czosnek granulowany, paprykę słodką i trochę vegety ,a do tego barszczyk solo.PYSZNOSCI
Misiowa Mama profil
10.10.2012 18:32 odpowiedz
Przepis jest rewelacyjny, zawsze mrożę te muffinki i później mam na przekąskę do pracy jak znalazł. Najlepiej smakują do zupki pomidorowej:)
Dorotko, myślę że przepis definitywnie powinien być zmodyfikowany i uwzględniać oregano i koniecznie czarne oliwki (dodatkowo, nie zamiast czegoś) - pyszne! :) Dziękuję za przepis - ten i wszystkie inne - pozdrawiam serdecznie:)
Gość: smakowite
30.09.2012 19:09 odpowiedz
Zrobiłam muffinki wg tego przepisu, ale ciało było za gęste i chyba dlatego muffinki w ogóle nie wyrosły, były takie dość zbite. Chyba za dużo mąki jest w przepisie.
Lusia profil
02.02.2013 17:28 odpowiedz
mąki jest w sam raz, ciasto naprawdę jest bardzo gęste, ale pięknie wyrasta (właśnie się pieką ;)), myślę więc, że to jednak inny powód...nie zrażaj się...bo są super !
ja już je piekłam mnóstwo razy !
dziś są dla syna i synowej na podróż, wracają do Holandii i muffinki są świetną alternatywą dla kanapek na drogę :)
Martini7181 profil
08.09.2012 20:25 odpowiedz
Zrobiłam, zjedliśmy, nawet koleżanki w pracy poczęstowałam (a w pracy odbył się konkurs pt. "Co muffinka kryje w środku?" ;)). Ciekawe, inne, zamiast kanapki jak znalazł. Dodatkowo dorzuciłam pomidorka i czarne oliwki.
doradr profil
05.09.2012 16:28 odpowiedz
Bardzo interesujący smak;) Do moich dodałam za mało przypraw, następnym razem je ostro przyprawie:) heh a paprykę zamiast przypiekać w piekarniku, starkowałam bez skórki:) o wiele szybciej to wyszło:) A oto one:
Gość: gosc
28.08.2012 12:48 odpowiedz
wczoraj wieczorem robilam muffinki sa pyszne zaden nie zostal:)
Mircoranna profil
13.08.2012 20:40 odpowiedz
Muffiny wyglądają bardzo apetycznie, ale czy dałoby radę dać inny rodzaj mąki?
Dorota, Moje Wypieki
13.08.2012 21:35 odpowiedz
Tak, na pewno można dodać orkiszowej jasnej lub orkiszowej razowej. Jeśli chcesz wykorzystać przenną razową to tylko pół na pół z pszenną zwykłą.
Gość: a.
03.07.2012 13:15 odpowiedz
przepis jest skopiowany tutaj, bez podania zadnego zrodla:
palcelizac.gazeta.pl/palcelizac/1,110783,9697472,Muffiny_z_czerwona_papryka_i_feta_,,ga,,2.html
Gość:
28.06.2012 11:45 odpowiedz
Właśnie zjadłam 1 jeszcze gorącą sztukę :)) są rewelacyjne. Dodałam jeszcze 2 ząbki czosnku, no i mi wyszło 20 pełnych papilotek :)
1  2  3




Strona wykorzystuje pliki "cookies" (ciasteczka). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich użycie.     Rozumiem     Przeczytaj o ciasteczkach