Ładowanie strony
Najsłodszy blog w sieci


Księga gości

1  2  3  4  5  6  7 ... 66
Polisoteka.pl   »  strona www
02.01.2019
Przepisy wyjątkowe i niespotykane ! Smaczne i proste zarazem. Polecam wszystkim tą stronę.
Lemach   »  strona www
01.01.2019
Jestem smakoszem serników i zrobiłem według Twojego przepisu sernik dyniowy i z jeżynami. Bardzo mi smakowały i zamierzam wszystkie spróbować. Gratuluję talentu i niesamowitego smaku.
Kacper Skotnicki   »  strona www
23.12.2018
Twoja strona to moje "go to" jeśli chodzi o przepisy na ciasta :)
Andrzej Barlik   »  strona www
20.12.2018
Genialne przepisy. Bardzo jasno wytłumaczone przyrządzanie wypieków! Już nie raz korzystałam.
Marek   »  strona www
10.12.2018
Żona szuka na święta przepisów i poleciłem jej Twój blog. Jest zaskoczona innowacjami, dzięki za mega porady. Mam nadzieję że dzięki Tobie święta będą jeszcze lepsze ! :)
Kasia   »  strona www
30.11.2018
Super księga gości i jeszcze bardziej przyjemny blog :) Pozdrawiam Cieplutko w tej mroźne dni ! :)
Michalina   »  strona www
26.11.2018
Dla mnie to więcej, niż przepisy :). Czytam za każdym razem, gdy pojawi się coś nowego i testuję w miarę możliwości. Jestem amatorką, ale przy Twojej pomocy - coraz więcej potrafię! No i prawdziwy sprawdzian przede mną - Święta Bożego Narodzenia. Dodałam już kilka przepisów do ulubionych i będę działać :). Pozdrawiam!!!
Karolina
22.11.2018
Uwielbiam Pani przepisy ! Pozdrawiam
Paulina   »  strona www
19.11.2018
Wpadłam przypadkiem i zostałam na dłużej... Dlaczego? Generalnie trudno znaleźć równie inspirującą stronę, bo wszędzie wszystko jest takie sztampowe, a tutaj mamy naprawdę fantastyczne przepisy z których nałogowo korzystam. Dzięki Twojej wiedzy, moje wypieki są nie tylko zjadliwe, ale i pyszne. :-)
Kids-Play   »  strona www
06.11.2018
Stronę polecam. Super przepisy i w ogóle, jedyny minus to, to że waga mi się zepsuła bo ciągle pokazuje więcej i więcej... ;)
Natalia   »  strona www
05.11.2018
Bardzo dobrej jakości portal, mega mi przypadły do gustu Twoje wypieki :)
Majkel   »  strona www
23.10.2018
Takie blogi na pewno są inspiracją do uczenia się gotowania
Aptekakamagra   »  strona www
03.10.2018
Super przepisy, sprawdziłam sporą większość. Pozdrawiam serdecznie :D
Vifon2018   »  strona www
29.09.2018
świetne przepisy. dziękuję. bardzo często z nich korzystam :) pozdrawiam serdecznie
21.09.2018
bardzo fajne przepisy kochani
Weronika   »  strona www
20.08.2018
Ciekawe przepisy , szkoda że tak późno znalazłem stronę
lowca   »  strona www
20.08.2018
Świetne te Twoje wypieki, bardzo lubię piec dla swojej kochanej rodzinki :)
Anna   »  strona www
02.08.2018
Super przepisy, wyglądają pysznie !
Ewa TS
01.08.2018
Dzien dobry, wysłałam prośbę o kontakt ( przez formularz), serdecznie proszę o odpowiedz. Ewa A.
Seme me   »  strona www
26.07.2018
Zdecydowanie nasłodszy blog w sieci ;)
europeistyka   »  strona www
23.07.2018
Świetna szata graficzna strony, można znaleźć tu wiele ciekawych przepisów
dong   »  strona www
23.07.2018
Świetna strona! Super pomysły na przepisy, z pewnością je wypróbuję
Asia
13.07.2018
Wszystkie przepisy zawsze wychodzą. Super strona!!!!
Antonina   »  strona www
03.07.2018
Lepszej strony z przepisami w internecie nie znajdziecie! Każdy przepis, który wypróbowałam wyszedł wybornie.
Adnrzej   »  strona www
19.06.2018
Super blog i przydatne przepisy :)
Kasia Xencia81
05.06.2018
Jestem zachwycona. Trafiłam tu przypadkiem w poszukiwaniu rolady makowej i tak zostalam. Co wypiek to sukces. Wszystko opisane, na co zwrócić uwagę, cenne porady. Dzieki Pani wiele sie nauczylam i wiem juz dlaczego niektore wypieki nie mialy sie prawa udac. Blog bardzo czytelny, intuicyjny i te piekne zdjęcia. Gratulacje, bo to wielka sztuka. Gości zachwyconych ciastami odsylam do Pani bloga. Szkoda, ze nie ma takiego bloga (a może nie trafilam) o gotowaniu. Dziękuję Pani Dorotko
Źrebaczek
25.05.2018
Pani Doroto,
zawsze chętnie tu zaglądam i często korzystam z Pani przepisów.
Gratuluję i serdecznie pozdrawiam :)
24.05.2018
Korzystam z tych przepisów chyba od zawsze. Jesteś najlepsza!
Magda
24.05.2018
Wielokrotnie korzytalam z przepisów. Są wyśmienite. Cokowliek zrobię zawsze się udaje i smakuje wspaniale.
Jan
21.05.2018
Bardzo mi się podoba ten portal, dużo ciekawych i prostych przepisów.
Basia   »  strona www
17.05.2018
Super portal, dzięki Twoim przepisom mój mąż kocha mnie chyba bardziej ! :)
Agnieszka2d   »  strona www
11.05.2018
Często moim dzieciom przygotowuje zwłaszcza desery z twojej strony, i zawszę są mile zaskoczone. Jestem twoją stałą czytelniczką. Ostatnio robiłam w domu Smoothie bananowe z mango i wszystkim bardzo smakowało.
Paulina   »  strona www
24.04.2018
Dzięki Pani mam inspiracje na pyszne ciasta. Mój mąż Panią uwielbia :)
Marcelina   »  strona www
10.04.2018
Pani Doroto dziękuję za przepisy. Po trochu dzięki Pani mój chłopak jest moim narzeczonym ;D
Szymon   »  strona www
01.04.2018
gratuluję ciekawych przepisów :)
Paweł   »  strona www
25.03.2018
Fajna strona. Pozdrawiam
Tomek   »  strona www
11.03.2018
Ładny zbiór przepisów,dobrze że można znależć to wszystko w jednym miejscu.Pozdrawiam
Andrzej   »  strona www
01.03.2018
Pozdrawiam serdecznie, to wszystko wygląda naprawdę smakowicie :D
Aleksandra
28.02.2018
Witam

Pani Dorotko, błagam o przepis na Tort Fedora! Z zadnego innego bloga, nie ośmiele sie go zrobić.
Błagam z całego serca.......
Andżelika
18.02.2018
Dzień dobry, cześć :)
Ja ze swojej strony bardzo dziękuję za tę stronę i te przepisy.
Od zawsze byłam cukierniczym beztalenciem. Ciasto w nerwach rzucone o ścianę? Tak, to ja. Pierniczki łamiące zęby? Też ja. Ogólnie dno.
A później się zawzięłam, stwierdziłam "zrobię". Zaczęłam od Twojego ekspresowego jogurtowego. Pyszne, choć nie idealne (zrobię następne, poprawie :) ). Później francuskie rogaliki z orzechami (w środku ;) ) i nutellą - nie zdążyły wystygnąć. Dzisiaj robiłam beziki -cudowne, puszyste. Sporo jeszcze muszę się nauczyć, ale będę to robić na Twoich przepisach, a już kilka mam na oku ;)
Dziękuję, dodałaś mi skrzydeł :)
1  2  3  4  5  6  7 ... 66

Dodaj wpis
Pozostało znaków: 1500 
Imię*:
Strona WWW:

Twoje imię wraz z treścią wpisu zostaną opublikowane w księdze gości powyżej.
Administratorem tych danych będzie firma Moje Wypieki Ltd. Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności.
Popularne
Składniki / tagi